Hotelske franšize

Pomoć kod odabira hotelske franšize

MTM održava odlične odnose sa nekim od najpoznatijih i najpopularnijih svetskih hotelskih brendova, pre svega sa: InterContinental Hotels Grupom, Crown Plaza Hotels, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Best Western, WorldHotels.

MTM brzo procenjuje dostupnost brenda i preporučuje brend koji je najpodesniji za predmetni objekat, kako bi se obezbedila maksimalna vrednost za investitora.

Ukoliko ste zainteresovani za priključenje nekom hotelskom lancu ili marketinškoj alijansi, pred sobom ćete imati veliki broj opcija. Mi vam možemo pomoći da odaberete hotelski lanac, odnosno brend koji odgovara investicionim zahtevima i omogućava najbolji model poslovanja.

Prilikom odabira hotelske franšize, analiziramo:

  • Rasprostranjenosti i reputaciju hotelske franšize/brenda
  • Položaj brenda u odnosu na konkurenciju
  • Minimum zahteva hotelskog brenda
  • Uslove franšiznog ugovora
  • Potrebna inicijalna sredstva za pristupanje hotelskoj franšizi i naknadi koja se plaća davaocu franšize
  • Benefite koje hotelska grupa osigurava korisniku franšize

Poslovanje u okviru internacionalnog hotelskog lanca omogućava primaocu franšize korišćenje uspešnog poslovnog koncepta poznatog imena, ali i reputacije. Uz to gostu se pruža standardni proizvod i kvalitet koji zahteva i na koji je navikao.

  • Korespondencija sa davaocem franšize kako bi se obezbedila dosledna izgradnja hotela u skladu sa standardima brenda.
  • Asistencija investitorima i projektantima da razumeju zahteve i specifičnosti odabranog hotelskog lanca.
  • Praćenje projektovanja i dizajna kako bi se osiguralo da su operativne potrebe hotela ispoštovane i zadovoljene.
  • Konsultantska podrška prilikom dizajna soba, javnih prostora, koncepta hrane i pića, kriterijuma za opremu i inventar s aspekta hotelske operative.

Ulaganje u znanje donosi sigurnost, motivaciju i dugoročni uspeh!

Poboljšajte efikasnost svog tima kroz edukaciju i obezbedite konkurentsku prednost na tržištu!