Operativni menadžment
Menadžment je proces preuzimanja svih operativnih elemenata pomoću osnovnih aktivnosti kao što su planiranje, organizovanje, usmeravanje, koordinacija i kontrola da bi se postigli željeni ciljevi i zadaci organizacije.
Jasno je da se poslovni neuspeh može izbeći dobrim praksama upravljanja, što je razlog zašto je menadžment predmet od sve veće važnosti.
Međunarodni hotelski lanci praktikuju već gotovo pola veka da pored franchise (najam licence) nude usluge menadžmenta kako bi obezbedili i proširili poslovanje hotelskog lanca. Dakle upravljanje hotelskim poslovanjem za i na račun nalogodavca nije novina u poslovanju, ali u hotelijerstvu Srbije je mlada grana. Višedecenijsko iskustvo naših članova u hotelskom menadžmentu na međunarodnom nivou je definitivno jedan od ključnih elemenata koji garantuju kvalitetno poslovanje.
U predstojećem periodu u planu su novi projekti, koji će dovesti do unapređenja hotelskog tržišta u Srbiji.