Mystery Shopping je jedan od alata za utvrđivanje nivoa kvaliteta hotela kroz analizu uređenosti objekta i odnosa zaposlenih prema gostima, odnosno načina pružanja usluge.
Mystery Shopping se sprovodi na osnovu postavljenih kriterijuma za definisanu ili željenu hotelsku klasifikaciju. Naši saradnici telefonskim pozivom prvo testiraju rad odeljenja rezervacija, a potom i borave u hotelu radeći analizu sledećih sektora: recepcija, sobe, javne prostorije, doručak, restoran, bar i SPA centar.
Mystery Shop se izvodi bez znanja ikoga od zaposlenih u hotelu, sa ciljem da se stekne realna slika. Nakon plaćenog hotelskog računa i odlaska iz hotela, sastavlja se izveštaj prateći setove kriterijuma i pod-kriterijuma, potkrepljenih fotografijama sa detaljima zatečenog stanja. Na osnovu rezultata iz izveštaja, radi se na podizanju nivoa kvaliteta usluge po određenom redosledu. Mystery Shopping omogućava dalje planiranje razvoja saradnika, kao i planiranje budućih investicija koje se tiču
opremljenosti, a sve u cilju povećanja stepena zadovoljstva gostiju.